torsdag 10 december 2009

Snabbt uppdatering och goodbye?

Yes, har länge funderat på att lägga ner bloggen tillsvidare. Tycker själv att det är tråkig att jag inte uppdaterar den oftare, men just nu har jag andra prioriteringar och bloggen är typ sist i listan. Har ju fortfarande inte lagt upp alla bilder från Berlin i somras! Men får se....

Berlin var helt underbart as always. Hade hur rolig som helst med min vän Lisa, träffade nya vänner och bekanta, och vi festade på Berghain till förmiddag. Helt galet ställe!
Många NY människor som flyttar till Berlin har jag märkt, och sällan man ser berlinare ta kort på sig själva, folk bryr sig helt enkelt inte lika mycket tror jag. Skönt!
Ska åka dit snart igen, och igen, och igen. Thank you God for Ryanair! =P Förhoppningsvis kommer jag göra min praktik där också till våren 2011.

Sist men inte minst - IAMX på Debaser 13:e mars!
Joina facebook event och bjud dina vänner! Be there!

Länkar till några favo ställe i Berlin:


Toodles!


2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Gigi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.